Klacht indienen


Bij Stichting Voedselbank Lelystad vinden we het belangrijk dat iedereen zich gehoord voelt. Daarom hebben we een duidelijke klachtenregeling opgesteld voor zowel onze klanten als vrijwilligers. Hieronder vind je een samenvatting van de klachtenprocedure.


Hoe dien je een klacht in?


Klanten en vrijwilligers kunnen een klacht indienen wanneer zij problemen ervaren die onderling niet opgelost kunnen worden, zoals een klacht over een product, ongewenst gedrag, of vermoedens van misstanden.

Een formele klacht dien je schriftelijk in bij het bestuur van Voedselbank Lelystad:

Wat vermeld je in je klacht?


  • Datum en plaats van de gebeurtenis.
  • Namen of beschrijving van de betrokken personen/situatie.
  • Reden van je klacht: waarom is het belangrijk dat dit onderzocht wordt?
  • Je contactgegevens (voor- en achternaam, telefoonnummer, postadres en/of e-mailadres).

Vertrouwelijkheid


Alle informatie wordt strikt vertrouwelijk behandeld. Anonieme klachten worden niet in behandeling genomen, tenzij anders besloten door het bestuur.

Voor meer informatie over de volledige klachtenregeling, bekijk het document Klachtenregeling 2024 voor klanten en vrijwilligers van Stichting Voedselbank Lelystad.